neslisahctnky-554 momsbaby22 en son testin olmuş canım çatlama görene kdar teste devam et ve her günü değerlendir mutlaka inşallah karşılığını alırsın 🤲
momsbaby22 8143 Pcos var bende umarım sağlıklı bi şekilde çatlar ve olur 8 aydır demiyoruz bu ay ilk kez ovülasyon deniyorum
8143 momsbaby22 amin inşallah canm siknti olmaz degerlendr ama yarında test yap catlamayi gör 3 gün üst üste degerlendrin eşinde bı sknti yoksa eğer varsa 1 gün arayla degerlendrin
Happ En sağ en alt bugün yaptığım sizce pik mi dün değerlendirdim bugün ara verip yarın mı değerlendirmeliyim sizcee
momsbaby22 Happ evett sende pik olmuşsun Rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin bencede değerlendir kendisinde kararsız kalıyor da insan sende eminim pik😂
neslisahctnky-554 Happ senin son testin çok net olmuş görünüyor eğer eşinde bir sıkıntı yoksa üst üste değerlendirebilir sin eğer sperm sıkıntısı varsa gün aşırı değerlendirmek daha kaliteli oluyor.
Happ Yanlız şöyle bişi de var arkadaşlar yumurtlama olduğu gün değil çatladığı gün gebelik oluşur o yüzden ilk pik görülen gün değil de gün aşırı olacak şekilde özellikle çatlama da değerlendirmek daha iyi değil mi mantıken
aysenuroztunc aysenuroztunc kızlar bi bakın bakalım bugün 21. Gün aklıma düştü gecenin bu saatinde ovülasyon yaptım 14. Gün doktora gittiğimde yumurtlamam yoktu sonradan olur mu ya yumurtlama ?
neslisahctnky-554 aysenuroztunc kesinlikle yumurtlaman olmuş değerlendir 3 gün üst üste yap inşallah yumurtan tutar 🤲
momsbaby22 aysenuroztunc evett öyle olam çok okudum mutlaka değerlendir yumurtlama var görünüyor testin pik olmuşş
aysenuroztunc momsbaby22 evet Hemde nasıl klomen kullanmadığım zaman asla yumurtlama olmuyor yumurtlama olsa da kalitesiz oluyor herhalde gebelik olmadı temmuzda aşılama düşünüyoruz
momsbaby22 aysenuroztunc bende de var kilo verdim biraz o yüzden bu ay umutluyum bakalım hayırlısıyla olur inşallah ilk kez yumurtlama testi denedim 12. Gün gördüm oluyor herhalde benim
aysenuroztunc neslisahctnky-554 inşallah canım geçen ay da 12. Gün yumurtlama görmüştüm doktor kontrolüm vardı ertesi gün yumurtlamam yoktu bu testlere çok güvenemiyorum o yüzden