defneveannesii_ Sedanurumut 2.5 - 3 Kilo kadar aldım. Yaklaşık 1 aydır karnım belli oluyor ☺️ Yani çok aşırı çıkmadı henüz göbüş ama dışarıdan belli oluyor yine de 🤰🏼
Gonuel49 Sedanurumut ben hiç kilo almadım hatta 10 kilo verdim. Şuan kilo vermem durdu şükür. Karnımda çok aşırı yok iç karnım büyük muhtemelen 😅
IMom24 Sedanurumut Ben 7 kilo kadar aldım ama göbüşümün aldığım kiloyla alakası yok 😅 Sanırım iç karnım geniş benimde tabi hiç belli olmuyor diyemem ev kiyafetlerimle evet belli ama dışarı çıktığımda çokta belli olmuyor 😂
Goksu2023 Sedanurumut benim geçen haftaya kadar belli değildi normal kıyafetlerimi giyiyodum bu hafta bir anda göbeğim büyüdü 5 gün önce giydiğim pantolon bugün iyi gelmedi normal mı sizce bu 21+4 üm ödem mi yoksa 5 günde acayip bi kilo mu aldım noldu bana 😂
Tgbizmir Ben yanlızca 2 kilo aldım karnımda belirgin baya yani dışarıdan hamile oldupum net anlaşılıyor 2-3 haftadır 🤭
Sedanurumut Tgbizmir ben dışarı çıkınca bebeği kime bıraktın karnın nerde diyorlar sanırım iç karnım geniş 😂
minikmelegim_ Sedanurumut evet ilk gebelikte de 50 ile kalmıştım 12 kg almıştım yanlış hatırlamıyorsam
Sedanurumut Gctghuhbtyb çok şanslısın aslında şuna karnım hafif çıktı ama bu bile beni ağırlaştırıyor 😄
Sedanurumut defneveannesii_ Eee hepimizde durum aynıymış aslında bana göbeğin çok yok dediler diye bendemi sıkıntı var diye düşünmeye başlamıştım o zaman normalmisim😂
Sedanurumut IMom24 benimde evde belli oluyor dışarı çıkınca yok gibi birşey 😂 sağlıkla kucağımiza alalım bebeklerimizi♥️😍
Sedanurumut Goksu2023 benim de geçen hafta giydiğim pantolum sıkmaya başladı bel çevremde giderek kalınlaştı
Sedanurumut minikmelegim_ o yüzden karnın çok belli oluyor demek ki benim normalde de kilom olduğu için iç karnım geniş sanırım