reisMom -Bal123- acı eşiğim düşük beni gercekten mahvetti o Ağrı 😪😪 2. Yapmam İcin bu günleri unutmam lazım 🥺
-Bal123- reisMom Emin ol unutuyorsun canım merak etme 🥰 Rabbim öyle güzel ayarlamiski onu dogurdugun anda bitiyo herşey unutuyorsun hepsini
reisMom -Bal123- evet öyleymiş normal dogum cogu kadın böyle söylüyor Rabbim su gibi dogum lar nasip etsin de bizlere sancı bir şekilde cekiliyor