Annevekizi Merhaba aynı durumları bende yaşamıştım. Pcos ve prolaktin yüksekliği ben aşırı göğüs hassasiyeti ve göğsümden süt gelmesiyle gittim ama asıl sıkıntım adet olamamaktı kadın doğum doktoru beni çok sallamamıştı bende endokrine gitmiştim tüm bunların sebebini araştırmak için ve prolaktin hırmonunda sıkıntı olduğunu söyledi. Ama çok aşırı yüksek bi değer değildi. Ve tedavi uyguladı adetim düzene girmişti ve bana söylemişti ilaçlar yumurtlamayı arttırır gebelik düşünmüyorsan dikkatli ol diye.Bizim zaten olmuyordu ve bu engel demişti ilaçla düzene girdikten sonra beş altı ay sonra yine yükseldi ve tedavi yine oldum sonra hayıt tohumu kullanmamı önermişti bir arkadaşım kullandım ve hamile kaldım ve çok düzenli adet oldum. Çok şaşırmıştım hatta. Belki ondandır belki ilaçlar ama iyi geldiğini düşünüyorum sabah akşam bi fincan içmiştim