Bende pco var. Hayıt otunu enfeksiyona iyi gelir diye içmiştim, işe yaradığını düşünüyorum. Prolaktin için doktorunuz ilaç vermedi mi ? Yanlış anlamayın lütfen değeriniz yüksek, bana 35 üstü olursa beyin filmi çekelim demişti doktorum o yüzden sordum