Aysensrkan Biz daha 12 haftalığız ama doktor tahmini kız diiyşnce isim arayışına düştük bir sürü isim var aklımızda sizce hangileri güzel veya öneriniz var mı ? Aklımızdaki isimler Almila Ada Doğa Asya Duru Kumru
Burcum Aysensrkan ben de bulamıyorum şu an yazılan hiç bir isimi ayyy çok beğendim de diyemiyorum. Varlık içinde yokluk yaşıyorum. Bir tek Nil hoşuma gidiyor eşim çok istemese de son karar senin dedi. Of 2. de erkek olsaydı isim hazırdı ama kız çok zor🥹
Fey Aysensrkan 3. Bebeğim yolda hamileliğim çok farklı geçiyordu çok şartlandırıldım kızdır diye. 2 oğlum var bu da oğlanmış. Hep kız ismi baktım şimdi erkek ismi çok zor geliyor koymak Mihra Suna koyacaktım
Sudenaz0105 Aysensrkan ikinci kızımda bizde çok zorlandık ama ada ve duru bizde düşünmüştük en son suna ile ela arasında kaldık şimdi ela kucağımda🥰 ilk kızımda zeynep🩷
acakir Cok zorr :( Ada ismini cok begeniyorum ama esim isinamadi arya ya da beste arasinda gidio geliyoruz 🥰
Aysensrkan acakir Of bide iki kişi karar vermek daha zor kocanız karışmasa keşke 🤣 bende Ada ismini beğeniliyorum Almila Ada olsun o zaman diyor çok uzun gibi geliyor böylede
Aysensrkan Sudenaz0105 bende kısa isim taraftarıyım çok uzun geliyor bana diğer isimler Adayı beğeniyorum
Hanhan8 Aysensrkan Aden 🌸 Eğer kızım olsaydı şüphesiz direk onu koyardım çok nazik bir isim geliyor anlamıda çok hoş kurandada geçiyor 😊
Elifcee25 Aysensrkan bende duru ismini düsündüm cokda severim ama esimin tepkisi “o sabun markası değil mi?” O yzden aşamıyorum bu travmayı 😂
Duygu_23456 Elifcee25 🤣ay ana bu benim koca kız kızım olursa duru koyarım dedim o sabun markası degilmi o ne la öyle dedi .