GokceGenc Evet aslında haklısın doktor yani sağlık Ocağındaki doktor kadın doğum bölümüne görün istersen dedi ama dediğim gibi birkaç arkadaşım var onlarda benden 1.02 hafta ileride sarı akıntıyı kesinlikle ihmal etme dedikleri için ki benden de bir aya yakın süredir olduğu için kuşku duydum önceleri normal diye pek önemsemiyordum😳