Cantanem44 Kızlar 18 haftalık gebeyim sürekli vajinal. Akıntım var Sarı renkte önceleri hep pek önemsemedim ama birkaç arkadaştan duyduğum kadarıyla sarı enfeksiyon belirtisiymiş ve dikkat edilmesi gerekiyor muş ihmale gelmezmiş bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yorum yazarsa çok mutlu olurum
Migrenligebe Cantanem44 bende de yogun bi sekilde var. Enfeksiyon kapmis olabilirsiniz ama koku varsa, aile hekiminize bi gidin isterseniz. Enfeksiyon hamilelikte tehlike olusturabiliyor
GokceGenc Cantanem44 cnm 36+4 oldum hala devam akıntı en basından beri ve suan cok daha yogun gelio koku yoksa sıkıntı yok ve kasıntı bnde hem sarı oluo hem yesil oluo arada..
GamzeCan Cantanem44 o zaman enfeksiyondur canım mutlaka doktora git yarın. Bebeğe zarar verir Allah korusun.
Alvida @Cantanem44 yanma kaşıntı yoksa gebelikte akıntı normal kabul ediliyor fakat her ihtimale karşı bi idrar testi yaptır bence canım🤔
Cantanem44 Bir hafta önce sağlık ocağından kan ve idrar testi vermiştim kan normal çıktı ama idrar testi nde Locosit fazla görülmüş yani idrar yolları enfeksiyonu var bunun için doktor Monurol yazdı Ama Vajinal akıntıyla bir ilgisi var mı onu kestiremedim
Cantanem44 Çalıştığım için çok fazla izin alamıyorum izin hakkımı bugün kullandım bugün de doktor idrar yolları enfeksiyonu var dedi ve ilaç yazdı ama akıntıyla alakası var mı hiç bilmiyorum
ilknurtozn Cantanem44 canm bugun bende gttim ayni sikayetten idrar yolu enfeksiyonu dedi fitil krem ve toz verdi ve bol bol su icmen gerek dedi
Cantanem44 Migrenligebe idrar yolları enfeksiyonu var dedi canım ama onunla akıntının alakası var mı bilmiyorum
Cantanem44 Gebelikte beyaz kokusuz yani şeffaf ve korkusuz akıntıyı normal karşılıyorlar ama sarı akıntı ya normal karşıladıklarını duymadım. Bir de bugün arkadaş hiç ihmal etme Vajinal akıntı özellikle sarıysa bir an önce doktora git deyince duramadım sizinle paylaşmak istedim
Cantanem44 GamzeCan yaklaşık 2 haftadır var ben önemsemedim ama olmazsa acile gideyim😔ama bakmazlar ki😂
GamzeCan Cantanem44 aynen canm acilde cok önemsemezlerr kendi doktorunu telefonla arayabilirsinn gitmek icin zamanın yoksaa
Cantanem44 ilknurtozn idrar yolu iltihabı ile sarı akıntı aynı şey mi yani bana da monurol yazdı sadece sağlık ocağı fitil vs vermedi🙄🙄
ilknurtozn Cantanem44 saglik ocaklari pek ilgilenmiyor o konularla guvenme onalara cnku bana acilde ce saglik ocaginda kac kere dusuk tehliken var dediler ce suan cok saglikli
ilknurtozn Evet tatlim bende unutuyordum sormayi korkmana gerek yok bir dahaki izninde git gidene kadar bol bol su ic 😀
Cantanem44 ilknurtozn 2 haftadır var deli olacağım ya 😔 yarın gece olmadı gideyim acile aslında normale gitmem lazım ama burda imkansız randevu alıyorsun 2 haftaya atıyor
ilknurtozn Evet tatlim bende unutuyordum sormayi korkmana gerek yok bir dahaki izninde git gidene kadar bol bol su ic 😀