cerenakgl zeynozey Hiç stres yapma canım . İnşallah düzene biner. Bol bol dua et,salavat çek. Öncelikle psikojikmen iyi hisset kendini bu çok önemli
yagmurrrr59 tubimom artık zaten rahat uyumak hayal gibi bişey soğuk bi yere atıyorum kendimi 28 haftalık olduk bilmiyorum 3 ay nasıl geçicek 🥲🥲
tubimom yagmurrrr59 sıcaklara denk geliyoruz o kötü ya kızımı Haziran’da doğmuştu o zaman bile çok sıcak diyordum
Minis122 Erbasc bebek sikistiriyor xanm ondn bend ayniyim yemekten hemen sorna patlicak hissi geliyor 26 dan 30 haftaya kqdar devam etti suan biraz rahatlqdim gibi donmus bebegim 30 haftadayim suan
yagmurrrr59 tubimom ay evet baş dönmem var zaten hiç dışarı tek başıma çıkamıcam , çekilmiyor sıcakta valla
yagmurrrr59 karperisi yoktur bi sorun inşallah ben sordum da normal dedi haftasına göre büyüdüğü için daha çok daraltıyor bizi 🥲
Uykucukzz1 zeynozey ben bugün 29+2 yim. Öyle daha sancılarım olmuyor. Bir dün oldu gibi oldu ama 2 3 dakika sürdü sonra geçti. Şuan iyiyim
tubimom yagmurrrr59 çıkmayın ya Allah korusun yani bende kalabalıkta dolmuşta zor duruyorum midem bulanıyor