Erbasc
cerenakgl
tubimom
Uykucukzz1
Kızlar Selam. 28+6 bugün bende. Dün gece inanılmaz sancım ve ağrım vardı.. nst ye girsem kesin yatış verirdi doktor zor dayandım çünkü. 40 dk sürdü neredeyse ve 1 er saat arayla 2 kere oldu.. bugün iyiyim çok şükür. Sizin de sancınız başladı mı? İkinci gebeliğim bu, erken başladı diye hissediyorum😭😭