Meryem0102 bende bulantı Kusma hiç bir şikayet Yok göğüs ağrım var sadece ve idrara sık çıkıyorum onun dışında düzenli bhcg yaptırmıştım ilk gebeliği öğrendiğim zaman düzenli olarak artmıştı kese boyutu 23mm olmuş benim boş gebelik tanısı koyabilmek için 25 mm olması lazım kesenin sınırdasın dedi şuan doktor yani