Birtanesi84 8+6 da gideceğim tekrar kontrole ama son 2 haftada o kadar çok ultrosna girdimki 3 kere doktor değiştirdim umudum kalmadı gibi artık bilmiyorum boş gebelik olsa bhcg değerinin düşmesi gerekmez miydi bugün kan testi verdim 70.945 çıktı bhcg git gide yükseliyor kanamam Yok bi sıkıntım Yok bebek varsada bu 2 haftalık üzüntü ve ağlamakla nasıl etkilenmiştir acaba 😐 çok zor bir süreç Allah yardımcımız olsun hepimizin