EceMmmm EsraYavuz Canım Allah kurtarın sağlıkla bebeğine kavuş inşallah.🙏 Valla ilaç kullanmak istemiyordum ama bu gidişle dayanamayacağım sorayım doktora bir dahaki kontrolümde olmadı. Peki kaç haftanda bitti tamamen bulantıların.?
EsraYavuz EceMmmm benim 4. Aya girince kesildi çok şükür amin saol güzel dikeklerin için.doktorun bana öğrettiği şey şu oldu bulantı için değil kusmamak için iç demişti ayağa kalkacak halim kalmayınca anında alıyordum zaten susuz içilen hemen eriyen bir ilaç anında kesiyordu şu an o günler aklıma geldikçe bile kötü oldum Allah yardımcınız olsun inşallah.
Aysesare EceMmmm İnşallah ya tam geçti derken 16.haftada, tekrardan başladı ara ara devam ediyor cidden artık kusmaktan bıktım diyebilirim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
EceMmmm Aysesare Vallahi insan hayattan soğuyor ya paso yatıyorum.😔😔 Geçsin artık bir dahada da bizi bulmasın inşallah.🙏
Aysesare EceMmmm amin inşAllah, sürekli kilo veriyorum. Kilo almam gereken yerde, masadan kalktığım gibi tuvalete koşuyorum. Bebek alıyor ben alamıyorum kilo, bakalım 2 hafta sonra kontrolüm var ne diyecek doktor
EceMmmm Yagmurerol Allah yardımcın olsun çok zor çok.😔😔 Benim umudum 15. 16. Haftalar da kesilir diye ama sizde öyle olmamış gene gözüm korktu.😔😔 Bir an evvel sizinki de son bulur inşallah canım.🙏
Cemilears Yagmurerol maalesef evet doktorum da sordu ama geçmiyorrr🤒 o da 5. Aydan sonra kesilir dedi bebek hareket etmeye başladığında 🤗
Selcannn23 Of of o konuda bende aynıyım maalesef :( yarın 13 haftam olacak ama hala tıksınme kokulara hassasiyet halsızlık mıde bulantısı ne ararsan var bazen hamıle kaldıgıma bıle sevınemıyorum :( eskı enerjili halımı ozledım hep böylemi devam edecek dıye düşünmekten kafayı yicem :(
EceMmmm Selcannn23 Tam duygularıma tercüman olmuşun canım ya. Valla bıktım bıktım ne diyeyim.😔😔 Sanki hamile değilde hastayım pofff.😔😔😭😭
Yagmurerol EceMmmm bunyeden bunyeye degisiyor iste 😕 insallah sizin bir an once biter. Bitmesede evlat icin deger diyip mutlu olmak gerekir napalim😍❤️🙏🏽🙏🏽
Minigim1 EceMmmm tıpatıp aynıyz 12+6 mdaym 7 /24 gece uykusu bile yok kan kusuyorum artık gecmiyo 3.kutu ilacımdayım bedenim dayanmyo cok kotu durumdaym
Sinemmurat Minigim1 bende kan kuduyordum ilaçlar işe yaramıyor içip çıkarıyordum hastanede yattım çıkınca yine aynı ben dramime iğnesinde çare buldum iğnesini istedim her gün bir tane vurduruyorum öyle yemek yiyorum sizde deneyin isterseniz 17 haftadayım iğneyi vurdurmayınca başlıyor
Minigim1 EceMmmm bendeee agzimin tadi yok resmen 3 aydır ac yasiyorumm isyan edicek duruma geliyoruz artk neredeysr allah muhafaza
EceMmmm Minigim1 Evet canım ya valla hele o ağızdaki pis tat. Yemek yemeyi özledim. 1.5 aydır ağzıma tatlı bişey sürmedim ki çok severim normal de. 5 kilo verdim bu arada Çin işkencesi gibi.😔😔
Minigim1 78yenianne yine sennki uyuyoken geciyormus benm bulanti dun gece uykudan uyandirdi gece 5 kez kusdum belrli saatlerle görmeyen inanmiyor gercekden bizler brbrmzi cok iyi anlyorz eminimki
78yenianne Minigim1 yaşayan anlar, bi de niye yemiyorsun yesene zorla falan diyen olunca bağırasım geliyo😡