Pinarim KIZLAR MERHABA ..SABAH 1 ADET ELEVİT VE GECE 1 ADE GYNO FERRO DEMİR İLACI İÇİYORUM DEMİR İLACINIDA BEN DR YAZDIRDIM .SİZLER NE KULLANIYORSUNUZ ACABA?
Tugce412015 Kızlar 21 haftalık hamileyim doktorum sadece vitamin d3 ve kan ilacı gyno ferro sanol verdi elebit felan vermedi başka sizce istemelimiyim
Ruyaaa Sabah aksam gyno kullaniom sabahta levotiron 50mg kullaniyorum kan degerim hala sinirda sabah aksam kullanmama ragmen levitironuda tiroit icin kullaniyorum 36+5im hamileligin basindan beri bunlari kullaniyorum
Swraksya Osteo magnezyum ve coraspin kullanıyorum şuanda 27 +6yım geçen sağlık ocağındaki hemşirem kan ilacı kullanmamı söyledi ama kan değerlerim iyiydi doktorum bişey söylemedi bakalım bugün tahlil sonuçlarım nasıl çıkacak şart mı bu kan ilacı ya..
NurDemir 27+6 haftamdayım. Devit-3, magnesium diasporalar,regenesis max,gynoferon,jodid,alfamet coraspirin kullanıyorum canım toplam 7 tane
Merobebe Pinarim euxrht , magnezyum, d3 , Demir ilacı, corasprin.. hayatımda kullanmadığım kadar ilaç kullandım hamilelikte 🤢🤮🥴
Anneolacak Yagmurerol imom beni mahvetti ya. Surekli agzimda aci aci balik tadi.zaten icemiyorum max yarim saat icjnde geri kusuyorum yine aci aci balik tadi :(