Ben de ilk bebeğimde silikon uç belasına bulaşmıştım. 43 gün sonunda hemşire desteği ile bıraktırdım. Yöntem şöyleydi direk kendi göğsünüzü veriyorsunuz yandan da şırınga ile süt veriyorsunuz bu da sütün daha fazla geldiği hissiyatı oluşturuyo bebekte. Böyle böyle bırakmıştı oğlum. Ben de bıraktırmak için çok mücadele verdim. Meme verdiğimde ağlamaktan morarıyordu sadece silikon uç ile emiyordu. Sadece bu yöntem işe yaradı . Şimdi ikinciye hamileyim asla kullanmıcam.