Bebeğim silikon uçla emiyor başından beri göğüs ucumu tutamıyordu aslında göğüs ucum var ama büyük geldi sanırım ağzına tutamıyordu.bugün 2 ay 5 günlük bıraktırmak için uğraşıyorum emerken durduğunda çıkarıp memeyi veriyorum ama anlıyor ağlıyor kendini geri atıyor. Böyle olan var mı nasıl başardınız silikonu bıraktırmayı çok zorlamak istemiyorum çünkü meme nefreti oluşmasından korkuyorum hiç emmemesindense böyle emsin yeter ki ama bir yandan yeterli tem teması olmuyor diye üzülüyorum. Sizler neler yaptınız bıraktırmak için