guzelanne01_ karperisi 32 haftamda doktora gittim dönmemişti 33 haftamda döndüğünü hissettiğim burayada sordum hissettiğim şeylerde döndüğündeki olan şeylermiş çoğu hissettim ve dönmüştü dedi Şimdi 35+1 haftalığım 36 haftamda gidecem bende merek ediyorum
Sibelakta karperisi evevt cnm ben ikinci hamileliğim ikisinde de his ettim amA şimdiki hamileliğim bebeğim 30 haftaya kadar döndü yeni durdu şu an baş aşağı göğüsün altındaysa tekmeler dönmüştür ama seninki daha çok döner
YuvarlanamayanPaanda karperisi var o öyle farklı bişi ki 37+2 de bebeğim kanaldaydı hissediyordum orda oldugunu 37+4 de doğumda ayaklarından doğdu kanaldan çıkmış düşün ve hissetmedim çok hareketliydim belki ondan hissetmedim ama şaşırmıştık
Deletedmom_50 YuvarlanamayanPaanda kız randevu aldın mı randevular açıldı bitmek bile üzere haberin olsun almadiysan
mathildays1 hissetmedim bugün bebeğin kafasını vajinaya yakın bir yerde buldu doktor. bu dönmüş demek oluyor demi 🙈
Sanie karperisi evet ben hissetmistim bi akşam hareketleri cok farkliydi bir yere toplaniyodu gibi sanki hareketli acitiyodu biraz cok tuhafti bence sende hissedeceksin canm
YuvarlanamayanPaanda karperisi aşırı harektliydi bende doğurmadan son anlar diye hep geziyordum dr dedi ayakalrı geldi dedi güldü 🤣
mathildays1 karperisi hadi inşallah 38+6 oldum bugün artık dayanılmayacak bir hal almaya başladı gebelik🙈
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_50 hee askm dün gittim geldimm 5+3 çıkto 1 hafta geç döllemme dedi dedim benşm 2 çocugımda öyleydi dedim toplar o düzelir dedi 2 hafta sonra gel dedi bende 16 sında gidecem 8 haftalık oluyor tam
Deletedmom_50 YuvarlanamayanPaanda Hım anladım canım iyi şükür benimki 26+2 hep 1 hafta geride cikiyo problem olmaz ondan ya doktorumada sormuştum bi hafta ileri bi hafta geri olabilir dedi
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_50 kızımda geç.döllenme oldu sonra toparladı 2 hafta öndeydi hep o yüzden sorun etmedim keseyi gördü ya sevindim şükür
Deletedmom_50 YuvarlanamayanPaanda kızlar hep öyle oluyo sanırım.ama yavaş yavaş düzelir son haftalara doğru sanırım aman 1 haftada kalsın da gerisi önemli değil gelişim geriliği olmuyor çünkü 1 hafta