Busrace7 Meerrii ne zaman kullanmayı bıraktınız d Dmer uüksekliğim var benim bu zamana kadar kullandım ama doktor bırak dedi 37 haftalık olduk korkuyorum riskli mi bırakmak diye
Busrace7 Gumus25 ne zaman bırakacaksınız peki benim d Dmer yüksekliğim var 37. Haftada bıraktık şimdi korkuyorum
Meerrii Busrace7 Benim ikinci gebeliğin başında kullanmaya başladım 9 haftalıkken gebeliğim sonlandı o zaman bıraktım
Arzukamerbabur Busrace7 merhaba bende ilk gebeligimde kullanmıştım sezeryan olmuştum ve doktorum doğumdan bir gün önce kesmiştim ertesi gün doğuma girmistim
Gumus25 Busrace7 coraspini 35. Haftada birakicakmisim oksapar son güne kadar dedi doktorum ben şuan 30. Haftadayim
birgaripana_ Busrace7 35.de bıraktırmıştı doktorum. Doğum sırasında kan kaybına neden oluyor diye biliyorum bırakılmazsa.
Busrace7 glnrmom bana da aynısını dedi 37 olduk bıraktık canım d Dmer yüksekliğim var korkuyorum pıhtı atma riskinden
Annem02 Busrace7 son doğum anına giderken bile kullandım ben şuanda da ikinci hamileliğim bunda da öyle olur herhalde oxapar kullanıyorum
Ada_ada Busrace7 22. hafta bitiyor, transferden önce aspirine başlamıştım, 2 aylıkken doktor test yaptırdı ve pıhtılaşma çıktı sonrasında heparine başladım o kanama yapınca cleexane ya devam ettim. Dozu önce 20likti şimdi 40
Yazmelegi_ Busrace7 oksaparı doğum olana kadar kullaniriz demisti sonradan değişir mi bilmiyorum. Benim kullanma amacım bebege kan akışının daha iyi gitmesi icin
Meerrii Doga125 Kan pıhtılaşma bozukluğu varmış bende. Bunun testinide ikinci gebelikte sonlandıktan sonra bakılıyormuş. İlkinde bebeğin kalbi durdu diye doktor ikinci gebelikte kan sulandırıcı asprin hapı yazdı kullandım ben ama demek ki pekte faydası olmamış. İkinci gebelikte de aynı durum yaşanınca test yaptırdık kan pıhtılaşması testi. Bozukluk varmış üçüncü gebeliği bekliyorum dört gözle ve çok tedirgin bir şekilde eğer üçüncü gebelik nasip olursa inşAllah o zaman kan sulandırıcı iğne ve hapa başlatacak doktor bekliyoruz bakalım 🥺🤲🏻