Sunshine__ NViran Eee olsun değiştir illa herkes oraya göründü diye sizde görünmek zorunda değilsiniz ki memnun olacağınız aynı hastanede doktorlar var onlara gidebilirsiniz bence
Alif63 Sunshine__ vala kusura bakma boğazımızdan kısıp gidip o hastaneye para veriyorsak özenli ve güler yuzlu olmak zorundalar
Sunshine__ Alif63 Tabiki öyle valla ben memnunum özenli ve gayette güler yüzlü dediğim gibi herkes memnun olacak diye bir şey yok bende burda yabancıyım hoşuma gitmese başka doktora giderdim hem evime yakın hem bazı yerlere göre uygun ben o yüzden tercih ettim
Alif63 Sunshine__ hani siz dediniz ya herkes memnun olacak değil ya zeten gelen hastayla ilgili davransa özenli olsa gülser yüzlü olsa memnun olunur zaten tüm hastalar ona gitmek zorunda değil ama bu onun görevi
Sunshine__ Sermec27 Burda devletten sıra alamadığım için ben mecbur özele gidiyorum bide burda hep özel hastane çoğunlukta o yüzden bence diğer yerlere göre uygun
Edasak5 63_Emine peki birşey soracağım fatma Çetin pelit önerildi iyi mi birde renkli ultrason varmı o hastanede
63_Emine Edasak5 evet var ben ona gitmiyorum canım bilemem Ayşe baz diye bı doktor var ben hep ona gidiyorum ve çok memnunum çok iyi bı doktor onda renkli ultrason var
Edasak5 63_Emine ya ben urfada değilim ama hangisi çok övülüyor Ayşe mi fatma mı aslında yarın için randevu aldım fatma hocaya doğum için konuşmaya gidecem son 4 haftam kaldı yani kendisine doğumuma girmesini nasıl söyliyebilirim seçebiliyoruz değil mi
Edasak5 63_Emine birde doktorun numarasını aldınız mı siz herhangi birşey olduğu zaman ulaşabiliyor musunuz doktorunuza mesela ilçeden gelecem doğum zamanı geleceğim zaman kendisine ulaşabilecek miyim pek bilgim yok belki daha bilgilisin bu konularda
Edasak5 63_Emine ya ben geldim şuan hastanedeyim nst ye baglanacam sigortalı 280 TL dedi sigortasız da 310 TL mi ne dedi nst ile birlikte 310 TL 🤔