Pati23 250 yada 290 ihtimali vardı sanırım, tam hatırlamıyorum fetal DNA tehlikeli dendi, doktor da beni araştırma Hastanesi’ne sevk etti. Orada ki doktor da amniyon sıvısını alırım ama tehlikeli dedi, en iyi doktorun olması lazım yapabilmesi için, yoksa bebeğe gelirse tehlikeli olur, ya da erken doğuma neden olur demişti, perinatoloji doktoruna da en iyisine gittim, o da herşeyi tam %90 sağlıklı dedi, hiç tereddüt etmedim fetal DNA yaptırmadım. Seni çok iyi anlıyorum şu an, sanki boşlukta gibisin hiç bir şey yiyip icesim gelmiyordu, keyfim yoktu sürekli ağlıyordum, sende en iyisi bir ileriki haftalarda detaylı ultrason yaptır, ama en iyi doktoru seç. Muhtemelen bence sağlıklı bebeğiniz, birde benimde yaşım 21′di çok genç risk için, sakın kendini üzme benim yaramazim 22 aylık oldu bile. 😂