Pati23 burada ki farazi soylemler veya kaynimda da oldu, ben yaptirmicam sende yaptirma tarzi soylemleri ciddiye bile almamani tavsiye ederim. Buram buram cahillik kokuyor bilimin isiginda ilerlemek disinda baska caremiz yok. Fetal dna yaptirip bosa stres olmaman veya sonuca gore hazirlikli olman gerek diye dusunuyorum. En temizi ice sineni budur bence. Simdi sen nasil yok sayacaksin ki bu riski dogru degildir yaaa diyerek 6ay nasil gececek? Bence kendine bu stresi yasatma. Ayrica anne karnindayken bu riskleri tespit edecek testler gelismis benim basima gelmez yaaa diyip koseye gecmek yaptirmamak nasil bir rahatlik seviyesi. Neden yaptirmiyormusum ki bilmek en dogal hakkim ama inan bedava olsa kosa kosa yaptirirlar. Cunku herkes tabikide bilmek ister boyle ciddi biseyi aldirmayacak olsa bile. Ama burda bu sekilde yansitmiyorlar.