Sera4 bu zamana kadar 2 kez yaptrıdm dış bölgelerden enfeksiyon falan kapmadım aksine çok rahatlattı adet sancılarım tamamen geçti denecek kadar rahatladım ama geçmeyen enfeksiyonum var 2 yıldır antibiyotikler hiç bi işe yaramıyor aksine hem bağırsaklarındaki zarar veriyor hem bağışıklığımı düşürüyor çevremde botoks olarak yüzüne sülük yaptıran kişi de çok ve ciltleri çok güzel ama vajinal olması beni biraz korkutuyor tabi