Unalcagla genel tamamen uyutuluyorsun spinal belden uyusturuyorlar bebeğin aglamasi doğunca yine ilk.senin kucağına falan veriyorlar tabi sen görmüyorsun amaliyat edilirken falan acı falan anlamıyorsun sadece her ana şahit oluyorsun o yüzden spinal daha iyi genelde uyanırken zor oluyormuş narkozun atmak falan diye duydum burda hep