ZeyooZ yaaa aynı durumdayız benim doktorda beklemeyelim dedi 😣 ama suni sancidan çok korkuyorum aklıma geldikçe dediğin gibi bişeyler oluyo valla içimde bi yandan melegime kavuşmanın dusuncesinin mutluluğu diğer tarafta ne yasicagimi bilmemek korkutuyor 😕 allah hepimizin yardımcısı olsun 😂inşallah haberlesebiliriz😂