Elifella Kızlar benim 3 gündür sadece aksamları cok az bi pembe akıntım oluyodu ilk gün doktorumu aradım progestan kullan dedi sabah öğle aksam günde 3kere içiyordum ama dediğim gibi aksamları lekenmem oluyo az bi sekılde . Bugün tekrar aradm doktoru hapı kullanmana rağmen geliyosa bebek tutunamamıştır kendini atmaya calısıyodur dedi. Muayne etmedi bisey yapmadı direk telfnda böyle söyledi😢 5haftalk daha 😔
Oyakubra Elifella tutunamadığını BTA HCG yapmadan anlayamaz kiminin haftalarca oluyo kanamsı BTA HCG yaptır bence değerlerini karşılaştır
ATC Elifella doktorunu değiştir ve hemen başka bi doktora gidip muayene ol canım 3 gün boşuna beklemişsin Allah sana bağışlasın
KlncA Elifella ruhsuz doktor ya öyle olsa bile telefon da mı söylenir başka doktora git canım kendini üzme hakkında hayırlısı olsun
deletedmom6295 Elifella farklı bir doktora daha gidin benim lekelenmelerim 14. haftaya kadar sürdü. kişiden kişiye değişir bu durum 9 ay kanama yaşayan insanlar var
Elifella ATC değiştircektim zaten cuma gününe başka doktora randevu almıştım ama cumaya daha cok var korkuyrm 😔
Elifella KlncA KlncA amün inşallah , birde muayneye geliyimmi diyorum cuma gnü gel diyor biraz zaman geçsin diyor , madem tehlikede neden cuma gnü gel diyorki dengesiz 😏
Anneolacak KlncA benim ikili testimin riskli oldugunu hemsire telefonda aksamustu soyledi. Sabaha kdr gozumu kirpamadm. Hala psikolojk skntlarim var
Elifella deletedmom6295 3gün önce baska doktora gitmiştim lekenmem olunca hiç birşeyn yok demşti keseyide gördü ama bu direk tlfnda böyle dedi 😔
Gulsummldr Elifella canım seni üzmek istemem. Ama beşinci haftada günde üç kere o haptan içmeyle hala kanaman oluyosa cidden sorun var demektir. Çünkü doktor demişti ki sağlıklı bebek taş taşısan düşmez. Sağlıksız ise kımıldasan bile düşebilir. Başta vazgeçmek sanırım en doğrusu. En kanamalı zamanlarda bile o haplardan günde bi tane yutsan kesilmesi lazm. Tabi Başka bi doktora git. Ama üzülme. Rabbim kosa zamanda en sağlıklısından versin inşallah.
deletedmom6295 Gulsummldr günde üçe ek üç günde bir de depo iğnesi olan proluton vuruldum. bir tanesi keser gibi birşey yok. çok annemiz progestanı son haftalarına kadar kullanıyor. rahminiz ve progesteron üretiminiz yeterli olmayabilir bu bebeğin sağlıksız olduğu anlamına gelmez her zaman. 4. haftadan 14. haftaya kadar kullandım günde üç defa artı iğnesini ve şuan 33 haftalık hamileyim. yiyecek ekmeği varsa önce tedbir sonra tevekküldür bu işler.
mucizemizibekliyoruzz Elifella bu ne acele. sakın sıkma canını sakın kötüyü düşünme başka bir doktora git kontrol etsinler. muayene edilmeden nasıl karar veriyor anlamıyorum. kan testi yaptırın beta hcg düzenli yükseliyorsa kalp atışlarını duymayı bekleyin
Elifella mucizemizibekliyoruzz bende anlamadım , hapı kullamıyosan kesilmesi lazım kesilmediyse tutunamamıştır dedi direk 🤷🏼♀️ Şimdi acile gidicem bta hcg ye baktırcm inş bsey yoktur ve yerleşme kanamasıdır😢
Elifella ATC 3gün önce gitmştim özele gayet iyi demişti doktor , telefonda görüştüğüm doktor da özel muaynesi var hastanede degil, direk teşhis koyuyo tlfndan
Serap60 Elifella. Cnm bnce acile degilde bi ozele git kadin dogum doktruna acilde ki doktrlar pek fazla gebelikten anlmiyolr hemne alttan bakmak istyolar nrml ulstrsnla bkmdn bna da olmustu acilde ilac bile vermedlrdi
mucizemizibekliyoruzz Elifella inşallah canım. ama 9 ay kanamayla hamileliği sürenler var. son ana kadar vazgeçme derim. tabi kendinide riske atma ama bir kaç doktora görün. beta hcg güzel ve düzenli yükseliyorsa sorun yoktur. yükselmiyorsa tutunamıyordur zaten. güzel yükseliyorsa bekle bakalım kalp atışlarını duymayı. evladın seninle olsun inşallah.