Bilge35 Aymehah 7.1 bizim . Her gittiğimde biraz biraz büyüyor. Ama doktorum çoğu bebekte oluyor patolojik bisey değil diyor her seferinde . İçimi rahatlatıyor. İnşallah öyledir. Allahım evladımızla sağlılığı sınamasın bizleri .
minonunannesi Aymehah hiiiç merak etmeyin 2 hafta önce bende yaptırdım eskidenmiş öyle zararları. Hiç bir şey hissetmedim. Sonuçlarınız güzel gelecek inşallah. Allah yardımcınız olsun♥️
Aymehah Bilge35 erkek mi bu mınor bulgu down demek olabılır dedi kalpte parlaklık da aynı sekilde.. Erkeklerde bobrek genisleme si oluyormuş deniyor ama bılmıyorum
Mela Aymehah öncelikle bu senin hakkın. İster yaptır ister yaptırma kimse senden çok dusunemez bebeğini yani ben yaptirmazdim ama kendinde bu gücü bulup riskleri göze alarak yavruna sahip çıkma çabasındasin dilerim ki temiz çıkar ve çabalarının sonucunda yüzün güler canım okudum . Sakın üzülme yaptıran 2 arkadaşım var biri daha doğum yapmadı diğerinin kızı 2 yaşında sağlıklı. . İnşallah sende onlar gbi temiz sonuçlar alırsın hakkında hayırlısı olsun. Beden senin bebek senin bu senin en doğal hakkın kimse yaptirma diyemez
Aymehah Mela 4 ay kendi kendini yemek vardı oyle mı degıl mı acaba mi VS. Yaptırıp degılse rahatlamak oyleyse hazırlanmak istedim. Dogum anında karsılasırsam saha kotu olur diye dusundum. Tabıkı aldırmayaacgm ama.. Sagolun 🤗
Anneolacak Korkulacak hic bir sey yok. Gozunde buyutuyor herkes.2 dk bile surmuyor ztn . Rabbim hayirlara vesile etsin
Bilge35 Aymehah benim bebeğim kız bide . Kafama takmak için bi çık nedenim var ama Allahım emanet ettim sağlıkla doğacak insallah kızım sizinde evladınız
Haticeozturk Aymehah basit olduğunu söylüyorlar canim herkes benimde genetik riskim var bendeki bir rahatsızlığın Ebebekde çıkma riski 6 ayda yapılıyo sanırım bu aminosentez ben yaptırmadım kokrtugumdan değil Allha bıraktım dua ediyorum birşey çıkmasın die nasılsa aldırmicam doğunca nasılsa kan testi ile bakılıyor ınsallh birşey çıkma canim.okudum fatiha
Haticeozturk SemraSnmezTuru bu dediginiz genetik olan testte neye bakıyorlar bize hiç benzetmediler bendede var yüzde elli çıkma ihtimali şuana kadsr bir şey yok şükür ultrasonda ama aminosentezle bakilabiliyodu ben bandırmadım.dogunca kan.aldirip bastırmayı dusunuyorum
kizbebekannesii Haticeozturk canım senin hangi testin de riskin yüksek çıltı benim ikili testimde 1/155 risk çıktı ben de amniyosentez mi yoksa niftty mi yapsam yoksa hiç bişi yapmayıp takdiri ilahi mi desem karar vermeye çalışıyorum.
SemraSnmezTuru Haticeozturk Bu testte down sendromu dahil 20 genetik hastalığın olup olmadığına bakılıyor. Çoğunun ismini bile bilmiyorum. Trizomi falan da var. Genetik olabilecek hastalıkların hepsivar yani. Amniyosentez de risk olduğu için ben bu testi tercih etmiştim.
ayaniz Aymehah canım bizdede böbrek genislemesi ve kalp parlaklıgı cıktı ama doktorumda,perinatalogda bana sıvı almayı önermedi. Merak ettim sana önerdilermi? Bana böbrek genislemesi ve parlaklıgın geçebilcek oldugunu vs söylediler
CandanBurgaz Aymehah en doğru kararı vermişsin dualarımız seninle korkulacak hiç birşey yok çok kısa bi işlem amniyosentez benimki çok kısa sürdü anlamadım bile şimdiden geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻
Haticeozturk SemraSnmezTuru benimki doğuşdan bir rahatsızlık ailede kimsede yok.beninde ayağımda şişlik var birde vücudunda leke şükür şuana kadar bir şey çıkmadı başka ama.iste bebeksese çıkma riski olan bir rahatsızlık yüzde elli ihtimal sadece aminosentezle öğreniliyor ama ben aldırmicam için yaptırmadim müdahale edilecek biside değil anne karninda