Aymehah hayır kordondan değil. Normal koldan bi tüp kan alıyorlar. Yanı sıfır rısk. Ben genoks labaratuvarında 1500 tl ye yaptırmıştım. Doğruluk oranı da %99.7 zaten amniyo sentezin ki de %99.9 yani arada pek bi fark yok ama amniyo da ufak riskler var doktorun bahsetmiştir. Ücretli mi yaptıracaksın amniyoyu ?