Bir de gelse başına ayrı bela. O zaman da azarlardı neden çağırıyorsunuz diye. Hastayla aşağılar tarzda azarlayıcı konuşmayı severler. Benim de bir benzeri ilk doğumumda başıma gelmişti. Yanındaki hemşiresi ayrı terbiyesiz kendi ayrı terbiyesizdi. Zaten kendi stresim bana yeterken bir de bunların bu hareketleri insanın sinirlerini tavan yaptırıyor. Bir tek sağlıkçıya değil genel olarak şiddete karşıyım ancak bunların bazılarının kendilerini sorgulaması lazım, çok tahrik edip azarlıyorlar, insan yerine koymuyorlar insanları. Ve maalesef azımsanmayacak kadar da çoklar.