Kasık ağrısı, sancı şikayetiyle devlet hastanesinin kadın doğum aciline gittim gitmez olaydım
Hiç kimse yoktu tektim kim olduğu, vasfının ne olduğu belli olmayan biri geldi şikayetlerimi not aldı doktor hanıma sorup geliyorum dedi orda bi şaşırdım neyse şahıs geldi doktor hanım idrar tahlili istiyor dedi verdim tahlili ultrason rica ettim çünkü odanın isminde nst ve usg odası yazıyor, doktor hanım tahlili uygun gördü dedi peki dedim sonuçlarım çıktı tekrar gittim yine aynı şahıs bu sefer sonuçlarımın çıktısını alıp doktor hanıma götürdü monurol yazdırmış şahısa
Bende “doktor hanım müsait değil mi gelebilir mi” dedim kem küm etti cevap veremedi “doktor hanım müsaitse gelip ultrason yapabilir mi rica etsem””müsait değilse zaten gelemez” dedim birini aradı “hastaya ilaç yazıldı ama bi gelir misin” dedi kim olduğunu bilmediğim şahısta “doktor uygun ilacı yazmış usg için polikliniğe gitmeniz lazım” dedi “kapıda usg nst odası yazıyor” dedim çıktım yanlarından şimdide sağlık bakanlığına şikayet edeceğim yahu içeriden sohbet sesleri kahkaha sesleri geliyor ama doktor hanım iki dk usg ile kontrol edemiyor yani sinirlenmemek elde mi sizce