Ipek0204 Meryym evet bende öyleyim ağrıdan uyuyamıyorum geceleri sabahta 6 da sürekli uyanmaya başladım sonradan yatıyorum artık
Htcsnmz03 Ipek0204 bugün kontrolüm vardı normal olacaktı ama bugün sezaryene karar verdik pazartesi tekrar gideceğim 38 olmasını bekliyoruz sanırım önümüzdeki haftaiçi bir gün olacak
Ipek0204 kader-sefa2101 benim ilk belirtilerimden biriydi bel ağrısı geçer dediler 35 haftalığım hala belim ağrıyor😀
Esca Ipek0204 bebeğin cinsiyeti erkek mi çünkü benimde ilk belirtilerim Bel ağrısıydı halen devam ediyor. Çevrem erkek çocukta öyle olur dediler. Hatta daha cinsiyeti öğrenmeden herkes erkek dedi. Öyle de çıktı.
Ipek0204 Esca bana da herkes erkek dedi bel ağrısı için hatta ben bile o kadar kendimi kaptırdım ki erkek kıyafetleri bakıyordum sürekli 😊 ama kızımız olacak Allahın izniyle 😀💗🌸🕊️
karperisi 28+6 bel sırt ve bacaklarım ayak bileklerim çok ağrıyor gündüz o kadar değil se gece olmasın istiyorum:( magnezyum verdi bugün insallah ise yarar.. sizin haftalara göre benım sanki biraz erken başlamış