Erva123456 Merhaba iyi,aksamlar herkese bugun 15+0 16.haftamiza girdik doktor %90 erkek dedi degisen oldu mu daha sonra .
Tugceleventsoy Erva123456 15.haftam geçen haftaya kadar yüzde 80 erkek dedi doktorumuz bugün pipi çıkıntısı kaybolmuş demekki şişlik gibi yeri pipi gibi gördük dedi kız olduğunu söledi😂😂haftaya bidaha gidicem bakalım be olucak sonuç bi oğlum var kızda olursa süpriz olur
Erva123456 Mine9166 erkek degismez diyolar ama cok degisen de duydjm gordum emin olmak zor su an saglikli olsun tani en onemlsi o
Erva123456 Tugceleventsoy boyle hikayeler o kadar cok duydum ki bende gordum aslinda pipiyi ama degisir mi doye de dusunmeden edemedim 😊
Tugceleventsoy Erva123456 ya bazen çok afedersiniz vajinadaki iki dudak ödemden dolayı şiş olurmuş ve bu görüntü usg de pipi gibi dururmuş ama kız erkek organ gelişimini 16.haftada tamamlar ve netleşirmiş cinsiyet onun için haftaya 16 olucam netleştircek işte
Tugceleventsoy pandoraninkutusu ya geçen hafta bi çıkıntı gördük aynı pipiyi andırıyordu doktorum erkek dedi bugün tekrar baktık kendiside dedi çıkıntı kaybolmuş ödemden şişlikmiş demekki kız bebek şuan dedi haftaya bi daha hel netleştirelim dedi bakalım
pandoraninkutusu Tugceleventsoy benimde bir videom var doktor erkek dedi sonra iki doktora gittim video ile onlar ilk muayene etti bacakları capraz nazlı bebek göstermiyr dedi kızada benziyor erkegede dediler videoyu izlettik bu kordon dediler size atsam sizinki gibimiydi bakar mısınız 😑❤️❤️❤️
Tugceleventsoy pandoraninkutusu burdan video atılmıyor diye biliyorum ekran fotosu alın videodan onu atın isterseniz buraya
pandoraninkutusu Tugceleventsoy yanlış anlamazsanz instagram eklim atim size isterseniz tekrar takipten cıkarsınz🌸 resimde tuhaf atarm ama yine dilerseniz
Seymakocabey Erva123456 14+0 da kız dedi ayni doktor 18+0 da erkek dedi hala inanamiyorum ayrıntılı ultrasonu bekliyorum 🙂
Tugceleventsoy pandoraninkutusu siz kusura bakmayın lütfen ama ortam malum burdan atarsanız yardımcı olmaya çalışayım