Selda-Bekmezcii
33+4’üm, hiçbir sıkıntım, ağrım, sancım yok çok şükür.
Geçen hafta tüm kıyafetlerini yıkayıp ütülettim, tüm eksiği gediği de hazır.
Hastane çantası için 36. haftayı beklerim sanırım.
Şimdi bi gözümde büyüyen perde yıkamak ve halıları yıkamaya göndermek 🤦🏼♀️ Bir de 23 Haziran’a detaylı temizlik randevusu aldım.
Başka da yapacak bir şey kalmadı sanırım