33+4 🌸 kıyafet yıkama ütüleme işini 30.haftada bitirdim. Geçen hafta da hastane çantasını hazırladım. 37.haftaya kadar çalışacağım için eve detaylı temizlik yaptırdım. Henüz hissedilen bir ağrım yok. Çok nadir iğne batması gibi bi durum yaşıyorum ama dediğim gibi rahatsız edici bir durumda değil. Normal doğum bekliyorum, düzenli yürüyüşe başladım