bitterciko Gzo kız bende 2,5 luk bebe var bi tane daha . Daha bir kaç aydır gidebiliyordum zaten şimdi sil baştan 😂
bitterciko Aysegulinanc yok onu da denedim olmadı evde sağa dönsem diklenen kız orda hanım hanımcık oluyor