123efm- Haklısın canım da geçen acillik oldum acildeki doktora sordum hocam ben sık girdim bir zararı var mı diye yok ama kalp atışını dinletmek otizme sebep olur dedi zaten ben bunu düşünmekten acillik olmuştum burun kanamam durmadı tansiyon fırladı 🥺 Instagramda birkaç doktora sordum Allah razı olsun onlardan cevap yazdılar sorun olmaz dediler de bir nebze olsun içim rahatladı sizden de Allah razı olsun