Merhaba, ben tansiyon yüzünden yakın zamanda hastanede yattım idrarda protein de çıktı tabi ona da bakıldı sık sık tansiyon yüzünden burun kanamam oldu geçmedi günlerce tampon tikadilar hatta şimdi her an tetikteyim doktor ilaç verdi tansiyon ilacı evde takip ediyorum 13 ve üstü olur ise kesin yut o ilacı dedi. Tansiyonun bebeğe ne gibi etkileri vardır? Tansiyon yüksek olunca ne olur? Bize olan belli burun kanaması baş ağrısı vs peki bebekteki etkilerini bilen var mı? Bir de son olarak ben ilk hamileliğim olduğu için tecrübesizlikten sık ultrasona girdim ve mecbur kaldık hastanede de aldılar tabi sordum doktorun birine korkuttu beni özellikle kalp atışını dinletmek otizme sebep olur dedi iyice stres oldum. Bazı araştırmalar bu yönde dedi zaten stres bende sebep oldu tansiyona düşün düşün öleceğim artık 😭