_momnew bizim şöyle oldu 3 ay içinde hamile kalma hakkı tanıyo zaten 9 ay da hamilelik toplam 12 aylık bir paketti. Ben ilk gebeliğimde ilk ayda hemen hamile kaldım ama 2 bucuk ay sonra düşük yaptım sonra 2 ay bekledik ikinci gebeliğim oldu ama şu an ikinci gebeliğimin başlangıcı, paketimin 5. Ayı gibi oluyodu yani paket bize yetmedi doğal olarak. Hem muayene hakkımız bitti hemde süresi geçti sonra aynı paketten sigortacımıza yenilettik biter bitmez zaten aynı gün hemen sigortam başlatıldı tekrar. İlki o zamanın parasıyla 7 bin civarıydı galiba şimdikini 13 bine yaptırdık herşey gibi o da ikiye katlamış ama yinede hastane paketlerinden kat kat uygun. Düşük yaptığımız için öyle ilki gibi üç ay beklemeli vs olmuyor yani hemen başlatıyolar anadolu bu konuda anlayıslı ve şimdi bu seferde muayene hakkım artıcak onuda diyetisyen hariç tüm alanlarda anne kullanabiliyyor 🌸