_momnew benimde 1 düşüğüm oldu. Ankara dr cell genetik tıp merkezinde hazır genetik testi vericem dedim sma, kromozom paneli, genetik testleride yaptırdım inanılmaz ilgililerdi ve 3 günde hersey çıktı. İyiki yaptırmısım çünkü kan pıhtılaşmam çıktı eğer yaptırmasaydım, gebeliklerim yine düşükle sonlanıcaktı çünkü vücut bebeği kan pıhtısı sanıp düşürüyomuş herşeyin açıklamalarını yaptılar teker teker. Sonra doktor arayısına girdim ilk doktorum tam bir skandaldı vasattı zaten mahkemeleri vs varmıs çok sonradan öğrendik. Livde coşkun şimşir zaten uzmanlık alanı riskli gebelik doçent. İyiki onunla başlamısım ikinci gebeliğimde hem kendiai hem asistanı çok ilgili
Ve donanımlılar ikinci gebeliğimdede problemler yasadım her defasında mutlaka bi b planı oldu ve bu müdahaleler kızımıda korudu doktor çok önemli sizi çok iyi anlıyorum çünkü ilk gebeliğimde doktor yüzünden çok daha skandal bi süreç yaşadım araştırmanızı öneririm coşkun hocayı