Kızlar 1 senedir çocuğum olmuyodu, bende bi doktora gittim hiç bi problem yok dedi normal dedi olmaması falan ilaçlar yazdı. Pcos testide istedi yalnız onun altını çizeyim. Gittim oo harika dedi sonuçlar, yumurtalıkların tertemiz hatta bak dedi bana. Biraz kilo ver sadece dedi. Ben kiloda veremiyorum bu arada diyetisyene kaç kere gittm yani. Sonra baktım yazdığı ilaçlara hep pcolular kullanmış. En iyisi ben doktor değişeyim dedim tüm sülalemi doğurtan doktora gittim. Baktı sonuçlara kullandığım ilaçları söyledim sen pcos un dedi bana direk, baktı yumurtalıklarıma gayet net dedi yani, şimdi bi ilaç yazdı nedir onuda alamadım zaten şuan 5 gün sonrada ultrasona mı ne gircem. O kadar sinirliyim ki ben size anlatamam. Yani ben gülüyorum ama😂😂😂😂