Glcndrsn Kızlar 23+5 arada bir karnıma sol kasığa dogru bıcak saplanır gibi ağrı giriyo oturup kalkarken yada yürürken bi anda oluyo normal mi acaba yasayan varmı
ilknursarenacar kucukbebek ben de içecekten korkuyordum ama gazoz gibi bir şey biraz zorluyor ama öyle aman aman değil
Selcennnn Erbasc mide yanması öldü bitirdi beni ilaç kullandığım halde geçmiyor diyebilirim birde ayağa kalkar kalkmaz yürüyünce karnımın alt kısmı çok sertleşiyor yuruyemiyorum normal mi bilmiyorum 🤷🏻♀️🥲