badekusunannesi bende hiç istemiyorum gerçekten. Çatı muayenesi de yapılmadı son hafta yapicam dedi. Başka doktora aldım belki gittiğimde o yapar 37 içinde oluyoruz çünkü. Sezeryan zor dikisi ağrısı . Sonrasında ikinci gebelikte vajinal doğum desteği bulması zor. Zorunlu kalmadıkça anatomiye uygun şekilde yapmak mantıklı.