Kızlar bebeginiz dogum kanalına kaçıncı ayda yerleşti bebeğiniz bizim 36+1 az önce kontrolden geldik bebek dönmüş ama doğum kanalına inmemiş yerleşmemis. 38 e kadar bekleyelim sonra riske atmayalım sezeryan günü verelim dedi doktor. Normal istiyorum halbuki.beklemek daha mantıklı geliyor ama doğum zamanı kanala giren bebek bile varmış. Doktorumda normal istiyorum sende iri bı bebek değil sezeryan istemiyorum diuo ama 38 de gün verelim diyince şaşırdım. Kanala girmesi için napmak lazım acaba