Soylutulay Eşim asker benimde. Şırnak merkezde yaşıyoruz. Özel hastane yok burada, en yakın Cizre de var. Kendi özel aracın ile gidip gelmen kolay olabilir ama toplu taşıma kullanmak burada gerçekten zulüm. Bende yeni hamileyim, hala bir randevu bulup da kontrole gidemedim öyle ki kötü sağlık sektörü. Doğumu kendi memleketim de yapacağım. Çok çok kötü bir yer değil ama hiç bir sosyal faaliyet yapabileceğin bir alan yok. Doğru düzgün bir kafe yok bir iki tane. Piknik alanı yok. Yürüyüş yapabileceğin bir alan bile yok. Her yer dağ tepe.