Nergiz1 Htcsnck herkes zaten acıdığını söylüyordu bana bile bile varya neden doğum başladığında yaptırmadım ki.. pişman oldum kadınlar hep kaba. Doktorum erkek hiç böyle davranmamisti.
RNurr Nergiz1 Ohaaa herkes doktor olmamalı ya cidden Aşko dr değiştir bence ne kadar terbiyesizce konuşmuş Benimki sadece açıklık var normal doğum olcak işte oh mis falan dedi hızla baktı bıraktı
Nergiz1 RNurr bayağı kurcaladi kadindi çatalda bakan zaten.daha fazla ileriye gitmem gerekiyor dedi.jel bile sürmemişti eldivene.devlet hastanesi vasatlığı. 😞
RNurr Nergiz1 Ay jelsiz tabiki canın yanar bune biçim doktormuş ya . Bide kendisi söylemiş yani ileri gitmem gerekiyor diye. Sen cidden doktor değiştir canım doğumda doktorda çok önemli
Edalimm RNurr 38+5 1 cm açıklık var dedi suni ile dogurtalim dedi kabul etmedim evde çekerim dedim sen bilirsin dedi eve geldim senin açılman ilerledi mi
RNurr Edalimm Daha zamanın var niye acele etmiş ki suni vermeye çalışarak . Ben daha bugün kontrol oldum canım 1 cm dedi hafataya pazartesi bidaha gidicem o zaman bakıcak canım . Benim doktor suni falan bişey demedi
nidosh RNurr dün 39+4te baktı bir parmak açıklık var önemsiz yani dedi. Yakın vs. Demedi. Ama doğum bu her an olabilir gibilerinden konuştu
1_prensesannesii Nagihannn789 normal sancıyı bilmiyorum ama farkı olduğunu pek sanmam kolay bir doğum dilerim hızlıca ilerlesin açıklığınız🤲🏻