Aysinvebebito RNurr 38+5 te 2 cm acikligim vardı. Bugün 40. Haftama girdim doğurmadım. Bebek ne zaman isterse o zaman geliyor hareket vs pek etkili değil işin gerçegi
RNurr YaseminBatrk Ayy hadi inşallah 🙏 40 ı beklemesin yeter çok ağırlaştım 😂😂 tani ki öncelik sağlıklı gelmesi ☺️
RNurr Aysinvebebito Yaa bende 9 kat merdiven inip çıkıyorum belki doğururum diye 😂 sizde nişan gelmişmiydi bende nişan gelmedi
RNurr 1_prensesannesii Yaaaa inşallah 40 bulmaz 😂 nişanın gelmişmiydi ? Bende nişan gelmedi. Suni nasıl daha mı kötü
Nagihannn789 1_prensesannesii suni sancı zor oluyo mu Perşembe de bana vericekler suni 41 olduk bizde kızımla 🥲
RNurr Aysinvebebito O hırsla heralde bilmiyorum ama hiç yorulmadım 😂 yürüyüş yaparken dinlene dinlene yapıyorum canımm
Nergiz1 RNurr kadın bana cataldan in dedi hemen sen normal doğum yapamazsin nasil cinsel ilişkiye giriyorsun vs gibi tabirlerde bulundu bende ağlamaya başladım ilk defa stres yaşadım resmen
Nergiz1 Htcsnck herkes zaten acıdığını söylüyordu bana bile bile varya neden doğum başladığında yaptırmadım ki.. pişman oldum kadınlar hep kaba. Doktorum erkek hiç böyle davranmamisti.
1_prensesannesii Nagihannn789 normal sancıyı bilmiyorum ama farkı olduğunu pek sanmam kolay bir doğum dilerim hızlıca ilerlesin açıklığınız🤲🏻
RNurr Nergiz1 Ohaaa herkes doktor olmamalı ya cidden Aşko dr değiştir bence ne kadar terbiyesizce konuşmuş Benimki sadece açıklık var normal doğum olcak işte oh mis falan dedi hızla baktı bıraktı