29.haftaya girmediyseniz yaptırabilirsiniz. Benim doktorum 28. haftada istemişti. Açlık ve tokluk şekerine baktı, burada bir olumsuzluk görmediği için şeker yüklemesi istemedi. Mutlaka doktorunuzun önereceği şekilde kandan şekerinize baktırın. Şeker testi çok önemli.
Aşağıda geçenlerde rast geldiğim bir doktorun şeker yüklemesi hakkındaki postunu paylaşıyorum. Bir okuyun isterseniz.