Kızlar ben tüp bebek ile hamile kaldım özel bir kliniğe takibe gidiyordum ama bazı basit testleri bile ben söylemeden yapılmadığını görünce 28. Haftamda bıraktım orayı ve özel hastane başladım şu an ki doktorumdan aşırı memnunum ama şeker yüklemesi hakkında kimse bana birşey dememişti ve aylardır rutin kan testlerime bile bakılmıyor bunu doktoruma söylediğimde nasıl yapılmadı 28 haftaya kadar yapılması gerekiyordu sen riskli hastasın birde dedi tedirgin oldum açıkçası şeker yüklemesi yapılmaması ne gibi sorunlar çıkarır bilgisi olan var mı ?