Benimde 21. Haftadadetyalıda belli oldu başka doktora gitmiştm kız dedi. ondan sonraki kontrolde cinsiyetle alakalı bşy sormadım kendi doktoruma ya kız değilse bunuda aklıma bi abla soktu senin bebek kesin kız mı diye ya değilse kaç haftadır kızım diye seviyorum ya😅