inciata ilk gebeliğimde normal beklerken ve herşey normal ilerliyorken 38+5 te acil sezeryan oldum şuan 2. Gebeliğindeyim 34+4 oldum doktorum 39 dan önce almak istemiyorum demişti ama bayrama denk geliyor sonrasına bırakmakta riskli olduğu için bayramdan iki gün önce yani 38+3 e gün aldık bayram günü hastaneden çıkacağım 😂