Daisy0000 babygirl01 Zaten çok uzun ve ağır bir isim bence tek kullanmanızda fayda var ,illa birsey koyacağız dersenizde Han,Alp gibi kısa isimler tercih edin derim
minikmucizemmmmmm babygirl01 ikinci isim olarak kulağına söyleseniz eşin öyle kabul etmez mi. Hem uzun hemde ağır bir isim. Hamit Alp olabilir ya da bilemedim😊
Masell babygirl01 zaten yeteri kadar uzun bir isim ilerde bu isimle bile çok zorlanacak bir de 2. İsimle çok çok zor olur
PrensesFiona babygirl01 çocuğumun adı Abdülhamid olsa biri seslendiğinde saygı duruşuna geçesim gelir valla 😅. Ben severim eski isimleri. Güzel bence. Sadece Hamit diyecekmişsiniz zateb yanına Alp yakışır. Kimlikte yeterince uzun olacak zaten ikinci isim kısa olsa daha iyi 🌸
babygirl01 Daisy0000 evet ya eşimin babasının ismi vefat etmiş, kırmak istemiyorum koyalım dedik yanına bi isimle birlikte. Teşekkür ederim☺️
babygirl01 minikmucizemmmmmm zaten Abdülhamit koysak bile kimse demeyecek genelde Hamit diyorlarmış babasına. O yüzden ikinci isim önemli, icaben abd ekini koyacağız ☺️
E-d-a Ölen kisilerin ismini anne eger istemiyorsa yeni dogan bebeklere verilmesini anlayamiyorum.isim birde cok agir .ikinci isim normal bir isim secin de en azindan onu kullanabilsin yavrunuz.sevgiler
babygirl01 E-d-a ben de doğru bulmuyorum fakat kırmakta istemedim. Aynen ikinci ismi güzel seçelim ki kullanabilsin. Yorumunuz için teşekkür ederim🙂
babygirl01 Benim düşündüklerim, Hamit Eymen, Hamit Kerem, Hamit Eren, Hamit Talha. Kimse Abdülhamit demez eşimden başka 😂
Amineazra babygirl01 bende seviyorum böyle isimleri 🙂sizde sadece Hamit ismini kullanacakmışsınız Hamit eren Hamit Enes olabilir belki
babygirl01 Amineazra evet bende içinde E olan isimlere bakıyorum sanırım uydu güzel duruyor ☺️teşekkür ederim🥰